In deze transformationele Mindfulness reis zullen we onderzoeken hoe meditatie en mindfulness oefeningen jou kan helpen om een gelukkiger en gezondere levensstijl te leiden. We gaan in 8 sessies steeds dieper in de materie duiken. We oefenen veel en er is veel ruimte om te delen en te verbinden met de groep. 

 

Een 1 op 1 mindfullnes sessie (of met een kleine groep) is mogelijk. Graag contact opnemen om een afspraak in te plannen. 

Op maat in-company mindfulness trainingen. Neem gerust contact met mij op om de details door te spreken om een passende training of workshop samen te stellen. 

 

Nieuw: elke laatste donderdag van de maand organiseer ik een meditatie avond. We gaan aan de slag met thema meditaties en dit helpt jouw om na de 8 weken MBSR training de meditaties te blijven volgen in groepsverband. Er zal ook ruimte zijn voor vragen en natuurlijk weer veel verbinding en delen met elkaar. 

TIJD: 19:00 - 20:00 (met uitloop tot 20:30) de avond gaat door bij minimaal 3 deelnemers.  

data voor dit jaar zijn: 27 october, 24 november en 29 december. 

 

De sessies in het najaar worden gehouden op zaterdagochtend van 10:00 - 12:00 (uitloop naar 12:30) op de onderstaande data:

Op * 8 oct. en 12 nov. zijn de tijden afwijkend nl: 13:00 - 15:00 (uitloop tot 15:30)

24 september.

1, 8*, 15, 22 en 29 oktober.

5 en 12* november.

De groepstrainingen gaan door bij minimaal 6 deelnemers. 

Dit gaan we allemaal behandelen in de 8 weken MBSR training:

Les 1: Jouw automatische piloot herkennen.

Les 2: Onderzoeken van obstakels.

Les 3: Bewust worden en respecteren van jouw grenzen.

Les 4: Stress leren herkennen.

Les 5: De juiste keuzes leren maken.

Les 6: Gedachten doorzien.

Les 7: Zoegen voor jezelf.

Les 8: mindfulness in je leven integrerenen en  succesvol toepassen wat je hebt geleerd.

 

Locatie: de EigenWij, Voorweg 112, 2715 NG te Zoetermeer.

 

Na de training: 

Mindfulness training is een hele praktische training. Na deze 8 weken heb je de tools in handen om er verder zelf mee aan de slag te gaan.

Na de 8 weken ervaar je:

  • minder stress
  • meer ontspanning
  • een betere ademhaling
  • meer focus
  • meer geduld
  • meer controle op je emoties
  • je kan beter dingen accepteren
  • je gaat sneller van negatief naar positief gedrag
  • je geniet meer van het leven!